KHSK del 2

Kategori: Evenemang Kommentarer (1)

 
Utrustning: Nikon D300S & Nikkor 70-200 f2.8 ED VR II

Det är jättesvårt att välja vilka bilder jag ska lägga upp här i bloggen. Så ni får helt enkelt bara lite blandat av vad som blev. Imorgon delar jag med mig av en eller två bilder som jag är mest nöjd med från helgens tävlingar tänkte jag.

Jag är förresten lite arg på vädret idag då det har regnat en massor, vilket ledde till en inställd fotografering. Vi försöker nästa vecka.
 
För er som vill se precis alla bilder från helgens tävlingar lägger jag ut två länkar här:
 

Kommentarer

  • A.L.M.A.S.F.O.T.O.N säger:

    sv. Ja det ska jag! Min tanke är att gå mellan banorna, mellan klasserna. Men främst hoppningen. Ska du?

    Alltså jag DÖR vad du är duktig. Share your wisdom, PLEASE! Haha :)

    Svar: Okej, vad kul! :) Jag ska sponsra alla vinnarna i hästhoppningen med en bild, så jag ska fota alla de klasserna är tanken. Lite tråkigt att inte få fota lite blandat, men iom att jag ska sponsra var jag ju tvungen att välja nåt. Får hoppas jag valde rätt!
    Haha, nu gör du mig generad juuuu. Du får väl följa med när jag har nåt fotojobb eller om vi bara ses och fotar ihop ändå? Vet inte riktigt hur jag gör nämligen, haha.
    Malin Wengdahl

    2013-06-27 | 20:21:37
    Bloggadress: http://almasfoton.blogg.se

Kommentera inlägget här: