Canon Pixma iX6550

Kategori: Allmänt Kommentarer (9)

 
Jaaaaaaa, idag har jag köpt mig en fotoskrivare. Trots att den är av en billigare prisklass så blev jag stum av hur bra kvalité den levererade. Jag kände att det var lite av en chansning, blev rekommenderad en dyrare modell och jag kan ju förstå varför, egentligen. Men efter att ha hållt resultatet i mina händer ångrar jag det verkligen inte. Jag känner verkligen att jag kan leverera utskrivna bilder & förstoringar (då den skriver ut tom A3-format) av riktigt bra kvalité. Det enda som ska göras nu för att optimera utskrifterna till det bästa är att kalibrera skärm ordentligt och fixa inställningar på skrivaren till det.

Jag tror nästan att jag ska lotta ut en A4-förstoring på en valfri bild bland de som kommenterar min blogg från och med nu. Eller vad säger ni?

Kommentarer

  • Hanna stigland säger:

    jag vill vara med i utlottningen :D [email protected]

    Svar: Absolut, du är med :D
    Malin Wengdahl

    2013-05-09 | 11:51:07
  • Felizia säger:

    Jag vill också vara med i utlottningen! :D

    Svar: Vad roligt :D
    Malin Wengdahl

    2013-05-09 | 11:53:42
  • Tilda säger:

    Herregud skulle vara otroligt att få en bild av dig i högkvalité! :o Du är en av de bästa fotograferar jag känner till! :')

    Svar: Men alltså ÅH, det där är en av de finaste komplimanger jag fått. Tack söta du! Och självklart är du med i utlottningen ;)
    Malin Wengdahl

    2013-05-09 | 11:56:18
    Bloggadress: http://tildamicaela.blo.gg
  • Annika säger:

    Åhh, jag vill ha :D

    Svar: Håll tummarna då att du har turen med dig ;)
    Malin Wengdahl

    2013-05-09 | 12:01:58
    Bloggadress: http://blogofphoto.webblogg.se
  • Ylva Bröms säger:

    Jag skulle jättegärna vilja vara med!
    Jättefina foton, skulle verkligen vilja lära mig fota som du! :D

    Svar: Åh, du är ju alldeles för snäll. Tack så mycket! Jag själv skulle vilja bli så duktig som alla andra är :3 Och självklart är du med och tävlar.
    Malin Wengdahl

    2013-05-09 | 12:42:28
    Bloggadress: http://elementary.webblogg.se
  • Sara Krook säger:

    Är jätte gärna med! Du har några otroligt fina foton!! :) Du är verkligen en inspirations källa kan jag säga! :)

    Svar: Vad glad du gör mig, tack så himla mycket för din fina kommentar. Och självklart är du med och tävlar! :)
    Malin Wengdahl

    2013-05-09 | 13:08:56
    Bloggadress: http://sarakrook.blogg.se/
  • Nathalie säger:

    Så himla nice!
    Har själv funderat på att införskaffa mig en och denna verkade ju verkligen leverera!

    Svar: Vad roligt! Jag kan verkligen rekommendera den. Trots att jag fått lite tveksamma ord om att om jag ska sälja bilder borde köpa något bättre, så är jag så sjukt nöjd. Jag kommer inte skämmas för det jag säljer ;) Så köp! Upp till A3 är ju kanon också.
    Malin Wengdahl

    2013-05-09 | 20:09:36
    Bloggadress: http://art.blogg.se/
  • Pia Nordahl säger:

    Du tog ett kort på Finsh Speedy i kalmar som var så fint!

    Svar: Tack! Vad roligt att du gillade det :) Jag har säkert fler bilder på din häst. Om du skulle vara intresserad av att se vad jag har för ev köp, så du kan använda den, får du gärna mejla mig på [email protected] eller så kan jag mejla dig :)
    Malin Wengdahl

    2013-05-10 | 14:03:56
  • Jenna säger:

    Åh länge velat haft en fotoskrivare.. Har just nu absolut ingeting på väggarna och skulle behöva lite bilder. Men ska först innan jag köper en skrivare fixa ett nytt objektiv, reflexskärm osv så lär ta ett bra tag innan jag får råd med en..

    Svar: Haha ja, utgifterna när det kommer till fotografering tar ju typ aldrig slut... och stora är dom också ;) Men när läget känns rätt tycker jag att du ska skaffa dig en. Det är ganska dyrt och sådär, men roligt och därför värt det.
    Malin Wengdahl

    2013-05-11 | 14:54:35
    Bloggadress: http://ahrneteg.blogg.se

Kommentera inlägget här: