Majkeppni

Kategori: Evenemang Kommentarer (2)

Utrustning: Nikon D300S & Nikon 70-200 2.8 ED VR II

Här får ni några få snabba bilder från helgens Majkeppni på Häradsvallen som jag fotograferade på. Det var Islandshästföreningen Strokkur som annordnade denna otroligt härliga och roliga hästfest. Jag ville mest uppdatera och säga hej! Har ganska så mycket nu. Har lite kö på bildlistan och försöker avverka alla kunder så fort som möjligt, samtidigt som jag jobbar heltid. Tur att det är roligt! ;)

Kommentarer

  • Jessica säger:

    Sv: Tack så jättemycket! Det är de också, kan jag lova :) Är det din isis? Hade en problemisis hemma i vintras och blev lite mer intresserad än innan av dem. Så himla fina är de!
    (Och ursäkta för väldigt segt svar.)

    Svar: Nej, jag har bara varit fotograf åt en islandshästförening på deras tävlingar, så därför har jag fått chansen att fotografera massa fina isisar :) Förstår att du blev det, är otroligt häftiga hästar!
    Malin Wengdahl

    2013-05-17 | 00:35:48
    Bloggadress: http://vinna.blogg.se
  • Anna säger:

    Den sista bilden är ju helt underbar!

    Svar: Tack så jättemycket! Du är en av mina favoritfotografer så det känns jätteroligt att det kommer från dig :)
    Malin Wengdahl

    2013-05-19 | 14:59:18
    Bloggadress: http://blog.annaattlid.se

Kommentera inlägget här: