Summer

Kategori: Hästfoto Kommentarer (2)

Nikon D300s & Nikkor 70-200 2.8 ED VR ll / ISO 250 / f2.8 / 1/2000 sek / brännvidd 200mm
 
Kunde verkligen inte längta mer efter sommaren. Denna tävlingssäsong så fotar jag inte längre med DX-kamera utan fullformat. Vi får se om jag saknar att ha en crop-kamera eller inte, jag kommer ju längre ifrån med min telezoom nu. Både fördelar & nackdelar med det. Men jag är kär min D700 (kan man skriva så?..) så det känns som att vi har mycket att se fram emot. Första inbokade tävlingarna jag har är 4-5 Maj. Men förhoppningsvis kommer jag ut på någon tidigare än så :) Fortsätter vädret såhär kommer utesäsongen snabbare!

Kommentarer

  • Malin Bergsell säger:

    Grymt fint :) Älskar att du fått med så mycket omgivning i bilden också det gör en del :)

    Svar: Vad kul, tack :D Det var lite det jag gillade med bilden också.
    Malin Wengdahl

    2014-03-21 | 11:26:59
    Bloggadress: http://malin.bergsell.nu
  • Anna säger:

    Detta blir första högsäsongen med fullformat för min del också, ska bli spännande! :)

    Svar: Ja just det, verkligen! :)
    Malin Wengdahl

    2014-03-24 | 14:32:53
    Bloggadress: http://blog.annaattlid.se

Kommentera inlägget här: