Heia

Kategori: Hundfoto Kommentarer (2)

Utrustning: Nikon D300S & Nikon 50mm 1.4G + reflexskärm

Här är då en bild från dagens andra fotografering som var Aussien "Heia". En supersöt modell och vi lyckades hitta en jättefin vitsippeskog där hon fick posera lite innan vi tog actionbilder. Jag gillar bilden jättemycket, en personlig favorit, men jag är lite arg på mig själv att jag aldrig lär mig och åter igen drogs med problemet att jag  har skapat en bild med överexponerade parti. Tur jag hade en sådan fin modell, det får väga till bildens fördel.

Kommentarer

  • Mita säger:

    Jättefin bild Malin!

    Svar: Tack så jättemycket Mita, det värmer!
    Malin Wengdahl

    2013-05-11 | 18:32:39
    Bloggadress: http://rocotopeppers.bloggplatsen.se
  • Emilie säger:

    Helt fantastiska bilder du fotar! Jag tränar själv på att försöka ta fina djurbilder men det går väl sisådär... ;) Men jag såg att hon har en fästing på kinden!

    Svar: Tack, jätteroligt att du tycker det :) Och jag är säker på att det går bättre än du tror. Jag tycker själv oftast att det inte går så bra för mig. Det är bara att kämpa på. Och ja, du har rätt. Vad pinsamt! Jag tittat alldeles för lite på mina bilder innan jag publicerar dem... haha! Sånt där går så lätt förbi ögat ;)
    Malin Wengdahl

    2013-05-20 | 18:07:32

Kommentera inlägget här: