longing for summer

Kategori: Hästfoto Kommentarer (1)

Nikon D700 & Nikkor 70-200 2.8 ED VR ll / ISO 800 / f2.8 / 1/2000 sec
 
Ska jag vara ärlig är detta nog en av mina favoritbilder. Jag var så nervös inför denna fotograferingen eftersom jag precis hade köpt min D700 och det var första hästfotograferingen med den. Den här kraftfulla killen är endast två år då bilden togs. Här ser han mycket mer vuxen ut enligt mig. Trots sin ringa ålder, så fanns det så mycket kraft inom honom. Bilden får mig även att längta till sommaren, till allt det nya som detta året ger möjlighet till. Ser fram emot en ny hästsommar med allt som jag lärt mig och tagit med mig från förra året. Mycket ska jag göra annorlunda. Jag vågar egentligen inte ha några mål, vågar inte sätta ribban. Men inom mig så hoppas jag på mycket och jag tror jag håller det hemligt. För då är det bara mig själv det påverkar om det inte skulle gå åt rätt håll.

Nu blickar jag framåt mot de tre hästfotograferingar som väntas dessa två kommande dagar. Håll tummarna för att det inte regnar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: