Vanlig måndag

Kategori: Hundfoto Kommentarer (2)

 Nikon D700 / Nikkor 50mm 1.4G - ISO 800 / f1,8 / 1/125 sek / naturligt ljus
 
En helt vanlig måndag efter en rolig helg. Har precis installerat nya Photoshop CC & Lightroom 5 som jag köpte i ett kanonerbjudande från Adobe. Dessa bilder är redigerade i Lightroom. Tänkte att jag skulle lära mig redigera där, för det går nog snabbare när man har allt samlat på samma ställe & jag har aldrig förstått hur man redigerar på vettigt sätt i det programmet. Någon som har tips eller samma nyfikenhet som mig?

Kommentarer

  • Malin Bergsell säger:

    Hjälp så söt hund :) är det din?=)

    Svar: Ja, det är min lilla pudel Siri! :)
    Malin Wengdahl

    2013-12-03 | 17:17:30
    Bloggadress: http://malinbergsell.devote.se
  • Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland säger:

    Jag brukar göra "grundredigeringen" med vitbalans och ljus och sådant i LR och sedan gör jag finjusteringarna i PS :)

    2013-12-04 | 23:44:23
    Bloggadress: http://yohannafotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här: