Thilo

Kategori: Övrigt foto Kommentarer (1)

 
Idag har jag fotograferat den här fina familjen. Jag hoppas inte ni skräms iväg nu, det här är ju inte riktigt vad jag brukar göra ;) Men, dessa tre är en del av min familj och det var kul att få göra något nytt. Det gav faktist lite mersmak att fota en sån här liten plutt! Min inspiration och motivation har inte varit så närvarande på ett tag nu & en sån här kravfri fotografering med människor man tycker om gav verkligen mitt självförtroende en spark uppåt.
 
Åh, jag är nöjd och ni ska helt klart få se fler bilder.

Kommentarer

  • Mathias&Rebecca säger:

    Gud vilken söt liten unge och familj!! :) Ha en fortsatt fin kväll! :)

    Svar: Visst är han söt! :) Tack detsamma!
    Malin Wengdahl

    2013-11-05 | 21:00:03
    Bloggadress: http://twoplusone.se

Kommentera inlägget här: