Äntligen fredag

Kategori: Hästfoto Kommentarer (4)

Nikon D700 & Nikkor 70-200 2.8 ED VR ll / ISO 1000 / f2.8 / 1/500 sek / brännvidd 200mm

Idag sitter jag och försöker bli klar med My & hennes bilder på Sammy. Jag har fått mindre tid än jag tänkt till redigering så det ligger lite på lager. Tur det är roligt att redigera - man ska bara ha tiden även om det inte tar så lång tid när man kommit på hur man ska ha bilderna. Egentligen ville jag vänta med att publicera denna bild men ja, ni måste ju ha något att titta på också!

I helgen har jag kanske 2 fotograferingar. En av dem är redan spikad, den andra får vi se hurdant vädret blir. Men jag ska i alla fall få fota hästar i snö! Och nästa vecka har jag en ännu mer spännande fotografering. Fortfarande hästar då, men en lite extra rolig. Vad ska ni göra i helgen?

Kommentarer

  • Rebecca Tengström - Fotoblogg säger:

    Fin bild! Ser framemot att se helgens resultat sen. Har eventuellt en fotografering på söndag jag med, så taggad! Bara inte snön smälter, för det ska bli plusgrader i helgen >.<

    Svar: Vad kul! Det får vi inte hoppas :( såg det nu att vi också ska få det :/ håller tummarna för det bästa
    Malin Wengdahl

    2014-01-31 | 12:58:17
    Bloggadress: http://rebeccatengstrom.blogg.se/
  • Fotograf Annie säger:

    Vilken vacker häst :)

    Svar: Ja visst är hon fin! :)
    Malin Wengdahl

    2014-01-31 | 13:46:53
    Bloggadress: http://blogg.anniesfotografier.se
  • Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland säger:

    Åh vilken underbar bild! :)
    Har suttit och bara tittat på den i flera sekunder nu ^^,

    Imorgon kväll ska jag fota konsert, vilket jag ser framemot väldigt mycket, annars så tänker jag nog mest ta det lugnt bara :)

    Svar: Aw, vad gullig du är, tack! haha!
    Kul med konserter, det är du bra på att fota ;)
    Malin Wengdahl

    2014-02-01 | 00:32:07
    Bloggadress: http://yohannafotograferar.blogg.se/
  • Emma Grann Fotografi säger:

    Har kollat igenom din blogg och superfina bilder verkligen :) Keep up the good work!

    Svar: Åh, tusen tack för din fina kommentar :) Kikade hos dig också och du är ju otroligt duktig!
    Malin Wengdahl

    2014-02-06 | 13:43:58
    Bloggadress: http://emmagrannfotografi.blogg.se/

Kommentera inlägget här: