Throwback

Kategori: Hästfoto Kommentarer (2)

Nikon D80 & Nikkor 18-135mm f/3.5-5.6 / ISO 200 / f5.6 / 1/640 sek / brännvidd 135mm

Åh, det är så roligt att gå tillbaka och kika på gamla bilder. Denna bilden är tagen i maj 2008! Detta var en passhäst till mig där jag jobbade, Yanice Hornline heter hon & var en av mina favoriter. På lunchrasterna eller lediga dagar brukade jag spendera lite tid i hagen med hästarna för att fota. Jag hade den här våren sålt min egna häst eftersom att jag inte hade tid med honom då jag jobbade som hästskötare. En del av dessa pengar fick gå till min D80 som var min första systemkamera. Och det jag fotar med här tror jag var kitobjektivet? Som var förvånansvärt bra faktist.

Kommentarer

  • Malin Bergsell säger:

    Verkligen vårkänsla i bilden så härligt :)

    Svar: Tack, vad kul :D
    Malin Wengdahl

    2014-03-30 | 11:13:06
    Bloggadress: http://malin.bergsell.nu
  • Felicia Andreasson säger:

    Så härlig bild! :D

    sv: Tack så jätte mycket! :)

    Svar: Åh, TACK :)
    Malin Wengdahl

    2014-03-31 | 22:23:07
    Bloggadress: http://feliciafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här: