Kalmartravet 30/3

Kategori: Travfoto Kommentarer (1)

Utrustning: Nikon D300S & Nikkor 70-200 2.8 ED VRII
 
På Påskafton var jag & en kompis och kikade på trav. Att fota travsport är ju en av mina större passioner inom fotograferandet, så jag är alltid lite extra peppad inför det. Den här gången var det mer nervöst, då jag för första gången fick chansen att använda mitt nya objektiv (Nikkor 70-200 2.8 VRII) efter att jag har uppgraderat mig. Jag blev så himla nöjd! Vilken skärpa det levererar. Det objektivet ser jag fram emot att använda till mina hästfotograferingar.

Kommentarer

  • Isabelle säger:

    Gud vilka häftiga bilder!:)

    Svar: Tack så jättemycket Isabelle! Det kommer blandas med fler travbilder här som jag hoppas ni uppskattar :)
    Malin Wengdahl

    2013-04-04 | 21:16:17
    Bloggadress: http://www.isabelleliinnea.blogg.se

Kommentera inlägget här: