Favorit nummer ett

Kategori: Hästfoto Kommentarer (1)

 
Det här är nog min största favorit från helgen som gått. Jag har ett par, tre stycken som kommer tätt efter, men denna bilden blev jag fruktansvärt nöjd med redan när jag såg den i kameran. Kanske hade det varit bättre om ryttarens ögon hade synts, eller vad säger ni? Tänker också på om det gett mer effekt om man varit någon millisekund tidigare på avtryckaren. Redigeringsmässigt så har jag lättat upp lite skuggor och lagt lite mer kontrast och skärpa i bilden.
 

Kommentarer

  • Johanna - var med i veckans mesta häst säger:

    Jag kan på riktigt inte få nog av dina bilder. Sanslöst duktig är vad du är!

    Svar: Men vilken otroligt fin komplimang, tack tack tack! Blir jätteglad!
    Malin Wengdahl

    2013-06-14 | 12:53:36
    Bloggadress: http://monasofia.horseworld.se

Kommentera inlägget här: