In between days

Kategori: Hästfoto Kommentarer (1)

 
Drogs till gamla minnen ikväll. Usa-mappen med massor av bilder & ändå ångrar jag att jag inte fotade mer. Denna bild är tagen en rysligt tidig morgon då jag hade släppt ut två av mina ston & jag måste haft tid på mig eftersom att jag hann ta en bild. En lugn stund mitt i allt organiserat kaos. Två individer som jag saknar mycket & visst längtar jag tillbaka, fast kanske till en annan plats än just denna.
 
Sedan jag kom hem från denna resa så kan jag räkna gångerna jag suttit upp eller bakom en häst, på en hand. På något vis ville jag annat & sedan dess har jag istället satsat mer på fotograferingen. Men det kommer tillbaka. En häst framför linsen är alltid givande men "på riktigt" så ger det mer. Blir nästan lite vemodig. En bild med mycket känslor för mig, helt enkelt.

Kommentarer

  • Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland säger:

    Åh vilken stämningsfull bild! Vad gjorde du i USA förresten? :)

    2014-03-17 | 09:53:44
    Bloggadress: http://yohannafotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här: